مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-11سياسي

همکاری 25 هزار روحانی در اجرای طرح امین 


مشاور وزیر آموزش و پرورش در رابطه با طرح امین گفت: اتفاقات خوبی طی سال گذشته در رابطه با اجرای این طرح رقم خورد به طوری که شاهد رشد 5 برابری حضور روحانیون در مدارس بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نیک زاد، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد: همکاری های حوزه علمیه، روحانیت و آموزش و پرورش سابقه طولانی داشته که ابتدایی ترین آن به مکتب خانه ها بر می گردد و زمانی که اسلام پا به عرصه وجود گذاشت علما و روحانیون مروج آموزش و فرهنگ ناب الهی بوده اند.

وی تصریح کرد: اعتقادی که اسلام ایجاد کرد بحث عارضی نبود بلکه جزو مبانی و اصول است.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قبل از انقلاب برخی از کتب درسی توسط علما نگاشته شده و بعد از انقلاب نیز در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خورد، یادآور شد: ولی متأسفانه در برهه ای از ارتباط نظام مند بین حوزه و آموزش و پرورش آنچنان که شایسته بوده ورود پیدا کنیم غفلت شده است.

نیک زاد ادامه داد: نکته مهم در شرایط فعلی جبران این غفلت است.

وی با بیان اینکه علما و روحانیون به عنوان حامیان معارف واقعی اسلامی، قرآن و روایات بوده و اصلی تر منبع به شمار می روند، گفت: همچنان که امام فرموده اند نقطه آمال و هدف بعثت انبیا تربیت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 25 هزار روحانی در اجرای طرح امین 

همکاری 25 هزار روحانی در اجرای طرح امین